System zarządzania
W trosce o jak najwyższą jakość usług świadczonych Pacjentom w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy, wdrożony został i jest utrzymywany Zintegrowany System Zarządzania obejmujący:
1. Kontrolę Zarządczą
2. System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
3. System Zarządzania Jakoscią
Nadrzędnym celem kierownictwa Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Olsztynie jest sprawne zarządzanie instytucją, zapewnienie bezpieczeństwa informacji oraz ciągłe doskonalenie jakości świadczeń medycznych udzielanych naszym Pacjentom. Realizacja w/w celu zapewni rozwój naszej instytucji i jej trwałą egzystencję przez długie lata.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
-
świadczenie usług medycznych, które charakteryzują się coraz lepszą jakością i są konkurencyjne w stosunku do świadczeń innych usługodawców,
-
stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów Pacjentów,
-
respektowanie Karty Praw Pacjenta,
-
profilaktykę i edukację zdrowotną Pacjentów,
-
identyfikację pracowników z Ośrodkiem oraz rozbudzenie ich świadomości w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość wykonywanej przez nich pracy,
-
poprawę organizacji pracy poprzez jednoznaczne określenie kompetencji i odpowiedzialności pracowników na określonych stanowiskach pracy oraz ustalenie powiązań organizacyjnych,
-
systematyczne podnoszenie kwalifikacji pracowników,
-
dbanie o prawidłową realizację umów,
-
współpracę z innymi podmiotami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia pracujących,
- utrzymanie i ciągłe udoskonalanie Systemu.
- Szczegóły